Jak nakupovat
Průvodce nákupem
Zde Vám poskytujeme stručný návod jak nakupovat v e-shopu Spei servisu s.r.o.:
- Vybírejte zboží z našeho obchodu a vkládejte zboží do košíku.
- Zkontrolujte košík - typ a množství zboží, adresu, kontaktní údaje, způsob převzetí zboží a platby.
- Registrujte se, chcete-li ušetřit čas při příštích objednávkách. Registrace není povinná!
- Odešlete objednávku a očekávejte její potvrzení. Potvrzení objednávky je generováno automaticky a bude Vám zasláno e-mailem.
- Očekávejte kontakt od našeho operátora, se kterým budete moci upřesnit veškeré podrobnosti týkající se Vaší objednávky. Operátor Vás kontaktuje do 2 hodin od odeslání Vaší objednávky, a to v provozní době Spei servisu s.r.o.. Tj. odešlete-li Vaši objednávku v nočních hodinách, operátor Vás kontaktuje následující pracovní den v provozní době Spei servisu s.r.o..
- Jestliže jste odeslali objednávku a dosud Vás operátor nekontaktoval, přestože výše uvedená lhůta uplynula - kontaktujte nás. Pravděpodobně došlo k závadě ve spojení či komunikaci.
- Jestliže jste sjednali s operátorem osobní odběr, vyzvedněte si zboží na provozovně.
- Jestliže jste sjednali s operátorem doručení zásilky, očekávejte ji ve sjednaném termínu a překontrolujte při převzetí, zda je kompletní a nepoškozená.
- Reklamaci poškozené a nekompletní zásilky uplatněte v den převzetí zásilky.
- V případě, že chcete zboží vrátit, doručte jej zpět vč. nákupního dokladu do 14 dnů.
Výběr zboží a odeslání košíku
Zboží můžete vybírat prostřednictvím stromu s nabídkou produktů v pravé části hlavní stránky nebo v menu produkty.
Vyberete-li v našem e-shopu zboží, které chcete zakoupit, vložte jej do košíku kliknutím na tlačítko ´košík´. Informace o množství a ceně zboží, které jste vložili do košíku, jsou dostupné po celou dobu Vašeho nákupu na obrazovce.
Zboží můžete do košíku nejenom vkládat, můžete položky i rušit, nebo měnit vložené množství. Jestliže jste do košíku vložili veškeré zboží, které jste chtěli objednat, vstupte do košíku kliknutím na tlačítko ´Zobrazit košík´. V košíku znovu překontrolujte stav Vaší objednávky, Vaše osobní údaje, podmínky převzetí zboží a zvolený typ platby. Zboží objednejte kliknutím na tlačítko ´Objednat´.
Registrace
Prostřednictvím registrace si u nás založíte svůj klientský účet. Při jeho vytvoření budete vkládat Vaše osobní data, a to pouze taková, která jsou nutná pro řádné doručení Vašich objednávek a vystavení nákupních dokladů pro Vás. Při registraci budete tedy vyplňovat zejména jméno a příjmení (název firmy), fakturační a dodací adresu (zde lze vyplnit více adres, z nichž můžete vybírat. např. do zaměstnání, domů, na adresu rodičů), telefon, e-mail, Vámi preferovaný způsob platby, převzetí zboží, apod..
Proč je dobré se registrovat? Registrace Vám umožňuje správu Vašich dat v jakoukoli denní či noční dobu. Díky registraci můžete opakovaně objednávat aniž by jste museli údaje znovu vyplňovat. Můžete sledovat historii Vašich objednávek a spravovat svůj klientský účet. V neposlední řadě můžeme také my vidět historii Vašich nákupů a připravit pro Vás za Vaši věrnost příjemný bonus.
Potvrzení a vyřízení objednávky
Na základě Vámi zaslané objednávky Vám bude doručeno potvrzení do Vaší e-mailové schránky.
Kromě toho Vás telefonicky kontaktuje náš operátor, který s Vámi sjedná detaily Vaší objednávky a upřesní podmínky dopravy/převzetí zboží, termín dodání a způsob zaplacení.
Doprava zboží
Zboží Vám dle Vašeho přání doručíme kamkoli v ČR, Slovensko a do vybraných destinací v rámci Evropy. Doprava v ČR od 99 Kč.
Nabízíme Vám tyto varianty převzetí zboží:
- doručení po Praze - předpokládá, že osobně převezmete zboží od řidiče Spei servisu spol. s r.o. či kurýra, a zaplatíte za něj při převzetí.
- doručení v ČR kurýrem - předpokládá, že osobně převezmete zboží od kurýra a zaplatíte za něj při převzetí.
- doručení v ČR prostřednictvím České pošty - předpokládá, že vyzvednete zboží na Vaší poště a zaplatíte za něj při převzetí.
- osobní odběr na pražských provozovnách nebo u nejbližšího partnera ve Vámi zvoleném regionu - předpokládá, že zboží osobně vyzvednete v provozní době a zaplatíte za něj při převzetí.
- doručení v SR kurýrem - předpokládá, že osobně převezmete zboží od kurýra a zaplatíte za něj před odesláním zboží na náš účet v EUR či CZK.
- doručení v SR prostřednictvím České pošty, kurýra nebo dopravy Spei servisu - předpokládá, že vyzvednete zboží na Vaší poště nebo převezmete od kurýra (řidiče) a zaplatíte za něj před odesláním zboží na náš účet v EUR či CZK.
Zboží je doručováno pouze ve všední dny.
Informace o provozních dobách pražských provozoven a kontakty naleznete zde. Kontakt a informace o provozní době nejbližšího regionálního partnera Vám sdělí náš operátor při upřesnění objednávky.
Termíny doručení platí, je-li zboží skladem. Termín doručení i převzetí sjednáte vždy s operátorem, který Vás kontaktuje e-mailem či telefonicky.
Přehled dopravy zboží
Termín doručení 2 dny (od obj.) | Praha všední dny | ČR všední dny | SR všední dny | Evropa |
---|---|---|---|---|
Čas doručení | 8:00 - 17:00 | 8:00-17:00, uložení na poště |
8:00-17:00, uložení na poště |
8:00-17:00 |
Dopravné | ZDARMA | od 99,- | 480,- | 950,- |
Dopravce | řidiči Spei servisu s.r.o., kurýr, osobně v provozovně |
kurýr, Česká pošta |
kurýr, Česká pošta |
Česká pošta |
Podmínky | osobní převzetí | osobní převzetí, vyzvednutí na poště |
osobní převzetí, vyzvednutí na poště |
osobní převzetí, vyzvednutí na poště |
V ojedinělých případech se může být cena dopravného vyšší, o této skutečnosti bude zákazník informován co nejdříve po odeslání objednávky telefonicky nebo e-mailem.
Platba za zboží
Nabízíme Vám několik variant platby za zboží:
- Hotově - při převzetí zboží na provozovně nebo od kurýra
- Dobírkou - při převzetí zboží od České pošty
- Převodem - úhrada převodem na č. účtu: 2347-091/0100 u KB a.s., pobočka Praha 8 - Podvinný mlýn. Na tuto platbu Vám Spei servis s.r.o. vystaví zálohovou (proforma) fakturu, platbu musíte uhradit před převzetím zboží. Zboží po té můžete vyzvednout na provozovně nebo Vám bude, dle Vámi zvolené varianty, zasláno kurýrem.
- Kartou - při převzetí zboží na provozovně
- Na splátky - při převzetí zboží na provozovně
- V ojedinělých případech může být požadována úhrada zálohou. Toto se týká například objednávek zasílaných mimo ČR.
Vrácení zboží
Zboží lze z jakéhokoli důvodu vrátit do 14 dnů od jeho nákupu. Zboží bude přijato jako vrácené a částka za zboží zaplacená Vám bude vrácena, jestliže vracené zboží bude kompletní, nepoužité, nepoškozené a v původním obalu.
Vracení zboží podléhá poplatku ve výši 20% z doporučené MOC vč. DPH. O tuto částku bude snížena částka zaslaná na Vámi uvedené bankovní konto.
Zboží lze zaslat poštou či kurýrem, nebo doručit osobně na provozovnu, kde bylo zakoupeno. Přepravní náklady na vrácení zboží hradí zákazník.
Chcete-li zboží vrátit kontaktujte prosím naše reklamační oddělení. Nezapomeňte také uvést za jaký výrobek chcete vracené zboží vyměnit, a v případě, že chcete vrátit peníze, uveďte bankovní spojení, kam bychom Vámi zaplacenou cenu za zboží měli zaslat zpět.
Reklamace
Jestliže se vyskytla vada na zakoupeném zboží, kterou chcete reklamovat, vyhledejte nejprve nákupní doklad na zboží a ujistěte se, zda je zboží v záruce. Záruka na zboží je 24 měsíců od data jeho zakoupení. Je-li zakoupené zboží v záruce, kontaktujte naše reklamační oddělení a uplatněte reklamaci.